Provozovatelem služby je BVfon Czech Telecommunication, s.r.o., Týn 639/1, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 27660168.
Tel.: +420 730 150 504 (po-pá 9-13:00) |
Email: podpora@tel.io |
Internet: mojetelio.cz |
Dobíjení telefonního kreditu – identifikace příjemce
- Pro dobití kreditu na telefonování musíte znát osmimístné číslo telefonního účtu vězněné osoby, které Vám sdělí vězněná osoba (každý vězeň má své jedinečné číslo).
- Číslo telefonního účtu je osmimístné a je uvedeno na kartě telefonního účtu vězně (pod stírací vrstvou).
- Bez uvedení platného čísla telefonního účtu nelze platbu připsat na telefonní kredit dané vězněné osoby.
Dobíjení telefonního kreditu bankovním převodem nebo poštovní složenkou typu A • Částku k dobití kreditu zašlete na bankovní účet provozovatele č. 4948571359/0800
- Jako variabilní symbol MUSÍ být v platbě uvedeno osmimístné číslo telefonního účtu vězně (tj. NE rodné číslo ani datum narození).
- Platby bez platného variabilního symbolu nebudou zpracovány a budou vráceny zpět odesílateli.
- Telefonní kredit bude navýšen nejpozději do 5 pracovních dní po přijetí platby na bankovní účet poskytovatele.
- Telefonní kredit je možné dobít maximálně do částky 3000 Kč.
Dobíjení telefonního kreditu platební kartou na internetové stránce MOJETELIO.CZ
- Na stránce vyplníte osmimístné číslo telefonního účtu vězně, částku, a poté zaplatíte vaší platební kartou. Kredit je navýšen ihned.
- Kredit lze dobíjet z ČR i ze zahraničí.
Placení za telefonní služby
- Cena za volání a poplatky jsou uvedeny v aktuálním ceníku, dostupném i ve věznici.
Doplňující informace
- Volání z věznice je realizováno ze skrytého telefonního čísla. Pokud má příjemce hovoru na svém mobilním telefonu blokován příjem hovorů ze skrytých telefonních čísel, není možné se mu z věznice dovolat.
- Reklamace plateb nepřipsaných do 5 pracovních dní zašlete na email podpora@tel.io, popř. písemně na adresu provozovatele služby. Přiložte potvrzení o provedené platbě, identifikaci příjemce platby (číslo telefonního účtu, jméno, datum narození) a své kontaktní údaje.
- Propuštěný může požádat provozovatele o vrácení neprovolaného kreditu. Žádost a vyplněný formulář „Potvrzení pro vrácení zbývajícího neprovolaného tel. kreditu“ (poskytne zaměstnanec Vězeňské služby) zašlete emailem či písemně na kontaktní adresy provozovatele.